Is er iets mis gegaan, heb je een klacht, of wil je iets retour sturen?

Laat het ons zo snel mogelijk weten als er iets niet naar wens is. Het streven is natuurlijk om een passende oplossing te bieden!


Retouneren:
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren.
Na opgeven van je retour heb je nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen.
Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Enkel de kosten voor retour naar de webwinkel verzenden zijn voor eigen rekening.
Deze kosten bedragen circa 7,95 per pakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder.
Indien je gebruik maakt van herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat (lees ongebruikt) inclusief verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@zeldenrustkruiden.nl en gebruik maken van onderstaand formulier.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag z.s.m. na het ontvangen van je retourzending terugstorten. (maximaal 14 dagen na aanmelding van de retour, op voorwaarde dat de retour bezorgd is bij de webshop) 

Let op: Op maat gemaakte of gemengde producten en of kruidenmixen zijn uitgesloten van het bovengenoemde herroepingsrecht. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Formulier voor herroeping / retour 

Voeg dit formulier bij je bestelling zodat je retour vlot te verwerken is bij binnenkomst.
Het is in elk geval nodig om een order nummer en je naam en adres gegevens bij te voegen. Een telefoonnummer of e-mail adres is soms handig, mochten er onduidelijkheden zijn.

Klacht:

Natuurlijk hopen we dat je tevreden bent over de geleverde producten. Maar er kan altijd iets zijn wat vatbaar is voor verbetering. Mail ons alsjeblieft als je een klacht of suggestie hebt. We komen er graag met je uit!
Ons e-mail adres is: info@zeldenrustkruiden.nl

Wij proberen het naar wens op te lossen, lukt dit niet dan heb je altijd de mogelijkheid om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2021 - 2024 Zeldenrust Kruiden | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel